Altamira İK Yönetimi: Çalışan Zaman Takibi ve İK Yönetimi
Altamira HRM, çalışanlara iş saatlerini bağımsız olarak yönetme imkanı sağlar. Bu uygulama, çalışanların şirketteki zamanlarını terminallere ihtiyaç duymadan kolayca takip etmelerine olanak tanır. Sadece birkaç tıklama ile çalışanlar, akıllı telefonlarından herhangi bir yerden ve hatta internet bağlantısı olmadan doğrudan giriş yapabilirler. Her zaman damgası şunlarla birlikte olabilir:
- Bir neden belirtme, onu bir proje, bir iş veya bir inşaat alanıyla ilişkilendirme
- Konum servisleri aracılığıyla konumu izleme
- Coğrafi çitler aracılığıyla belirli bir coğrafi alana geçerliliğini sınırlama.
Ayrıca, Altamira HRM kullanıcıların şunları yapmasını sağlar:
- Tatil ve izin taleplerini gönderme
- Fazla mesai onayı isteme
- Katılım ve yoklama geçmişini izleme ve anormallikleri belirleme.
Uygulama, çalışanları ve yöneticileri yeni talepler ve onaylar hakkında bilgilendirmek için akıllı telefon bildirimlerini kullanır ve Tek Oturum Açma'yı destekler. Altamira HRM, İnsan Kaynakları yönetimi için bulut çözümlerinin satın alınmasıyla birlikte sunulan hizmetin bir parçasıdır.
Altamira HRM hakkında kullanıcı değerlendirmeleri
Eğer Altamira HRM denediniz mi? Düşüncelerinizi bırakın siz olun!